hallo@luckymukky.nl

Hallo

Wat kunnen we voor je betekenen?

   

Neem contact op

Heeft u vragen of opmerkingen?

Kijk op veelgestelde vragen.

Vul uw gegevens in onderstaand formulier in en wij zullen uw vraag behandelen.

Werkt het formulier niet? Stuur dan een email naar hallo@luckymukky.com.

Algemene contactgegevens

Lucky Mukky VOF
Broeder Josephlaan 11
2101 EA Heemstede

KvK 56788096
BTW NL8523.02.034B01

Bankrekeningnummer: 317 6144 52           
Bic code (Swift adres): RABONL2U
IBAN nummer: IBAN NL85 RABO 0317 6144 52






Stuur

uw vraag

Wie zijn wij?

Lucky Mukky is de uitgever van "het Sterrenbeelden Zoekboek" en "de Lumies". Alle producten van Lucky Mukky kunnen op maat, uniek en voorzien van een zeer persoonlijke tintje gemaakt worden.

Het idee voor Lucky Mukky is ontstaan door de geboorte van onze drie dochters, Mila (2010), Lexie (2011) & Zola (2013) en de geboortekaarten die door hun opa voor hen getekend zijn. Hun specifieke sterrenbeeld vormen de basis van een uniek, gepersonaliseerd kinderboek over de sterrenbeelden. Authentieke, geïllustreerde prenten. Naast een prentenboek kunnen er ook gepersonaliseerde posters, geboortekaarten en kalenders besteld worden.

  Allemaal unieke producten waarin jouw baby of (klein)kind de hoofdrol speelt! Naar de toekomst toe blijft ons assortiment zich steeds verder uitbreiden. Wil je op de hoogte blijven van Lucky Mukky? Meld je aan voor onze nieuwsbrief en volg ons Facebook en Twitter.

Hulp nodig

Vragen over een bestaande bestelling

Kijk ook op veelgestelde vragen.

Wanneer u vragen heeft over bestellingen via deze website, ga dan naar ons online contactformulier. Wij zullen uw vraag uiterlijk binnen 1 werkdag beantwoorden.

Uitgebreide contactinformatie (waaronder ons adres) vindt u hier.

Uw klantgegevens, uw bestelhistorie en actuele bestelstatus, kunt u eenvoudig direct zien en wijzigen door in te loggen via mijn account.

Bestellingen via de website worden afgehandeld volgens onze algemene voorwaarden en ons privacy beleid.

Gepersonaliseerde (cadeau) producten

Luckymukky.nl is een webwinkel met uiteenlopende gepersonaliseerde (cadeau) producten. Alle producten die wij aanbieden hebben het gemeenschappelijke kenmerk dat u deze als klant kunt voorzien van persoonlijke kenmerken. Deze kenmerken verschillen per product. Zo kunt u in een boek de naam van de hoofdrolspeler(s) toevoegen. In het bestelproces zult u dan ook zien dat de in te voeren gegevens per product verschillen.

Een breed assortiment gemakkelijk te bestellen via één website

De uiteenlopende producten worden geleverd door een aantal verschillende leveranciers die wij voor u bij elkaar hebben gebracht, zodat u makkelijk en eenduidig de verschillende producten kunt bestellen. De verschillende bij Luckymukky.nl aangesloten leveranciers garanderen u alleen kwaliteitsproducten. We hebben ons tot doel gesteld u de leukste en mooiste gepersonaliseerde (cadeau) producten te leveren en daar is kwaliteit van groot belang.

Herroepingsrecht

Alle producten worden op maat (per stuk) gemaakt. Hierdoor is het niet mogelijk om uw bestelling te retourneren. Als de bestelling niet goed uitgevoerd is vernemen wij dat graag via onze helpdesk.

Bestelproces in duidelijke stappen

In onze webwinkel kunt u een keuze maken uit de verschillende producten en de uitgebreide informatie bekijken en bestellen:

Invoeren van de specifieke kenmerken voor het product

Op de productpagina voert u de gegevens in die noodzakelijk zijn om het betreffende product voor u op maat te maken. Een aantal gegevens zijn daarbij verplicht en een aantal gegevens zijn optioneel. De gegevens die verplicht zijn, hebben wij minimaal nodig om het product op maat te maken voor u. De optionele gegevens zijn niet noodzakelijk, maar wanneer u deze invult worden deze ook in of op het product verwerkt.

Controleer uw bestelling in de winkelwagen

In uw winkelwagen worden de door u geselecteerde producten met de door u ingevoerde gegevens getoond. Controleer deze gegevens goed, want de informatie zoals u het heeft ingevoerd wordt ook zo in of op het product verwerkt. Let bijvoorbeeld goed op het gebruik van hoofdletters en letter- en leestekens in persoonsnamen.

Wanneer de gegevens niet goed blijken te zijn, kunt u op de wijzigen-button drukken om het aan te passen. Of u kunt op de verwijderen-button drukken om het product helemaal uit uw winkelwagen te verwijderen.

Als u klaar bent, kunt u kiezen om nog een product toe te voegen of om deze bestelling af te ronden.

Aanmelden

Op deze pagina kunt u inloggen wanneer u reeds een bestaand account bij ons heeft. Dan nemen wij uw bestaande gegevens over in het bestelformulier en kunt u nog sneller de bestelling afronden. Als dit uw eerste bestelling bij ons is, kiest u voor "nieuwe klant" en gaat u door naar de volgende bestelpagina.

Wanneer u al ingelogd bent, wordt deze overgeslagen en komt u direct op de volgende bestelpagina.

Deze pagina is SSL (HTTPS) beveiligd. De door u ingevoerde loginnaam en password worden dus versleuteld, zodat u veilig uw gegevens kunt doorgeven.

 

Invoeren van klant-, bezorg en betaalgegevens

Op deze pagina dient u uw naam- en adresgegevens op te geven voor de betaling en bezorging van uw bestelling. U kunt eventueel een alternatief bezorgadres invoeren, wanneer u het bestelde product op een ander adres wilt laten bezorgen.

U kunt een keuze maken tussen zakelijke klant en particuliere klant. Zakelijke klanten kunnen op rekening kopen. U moet hiervoor beschikken over een Nederlandse Kamer van Koophandel inschrijving.

Hier dient u ook het door uw gewenste betaalmiddel te kiezen. Wij bieden u verschillende veilige betaalmiddelen aan. Zie ook onderstaand overzicht van betaalmiddelen.

Deze pagina is SSL (HTTPS) beveiligd. De door u ingevoerde klant- en betaalgegevens worden veilig en vesleuteld verwerkt.

Afronding van uw betaling

In het geval u betaalt via iDeal, Creditcard of Paypal gaat u door naar de betreffende betaalpagina. Na een succesvolle afronding van die betaling ontvangt u een email met een bevestiging van uw bestelling.

Makkelijk en veilig betalen

Wij bieden u de volgende veilige betaalmiddelen aan:

•  iDeal (betaalsysteem van Nederlandse banken: Rabobank, ABN AMRO, ING, SNS, Friesland Bank, ASN Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank en Van Lanschot)

•  Creditcard (Visa, Mastercard of American Express)

•  Paypal (online betaalsysteem voor Paypal gebruikers)

•  Betaling door overboeking (alleen voor klanten uit Belgie)

Betalingen via Paypal, iDeal en creditcard worden direct verwerkt. Bij automatische incasso wordt de betaling wekelijks op donderdag (na verzending, in de week van uw levering) uitgevoerd. Zakelijke klanten ontvangen een rekening. Klanten uit Belgie kunnen ook betalen door overboeking. Hier dient het betaalbedrag eerst aan ons overgemaakt te worden, alvorens wij het product in productie nemen en verzenden. De instructies voor die betaling staan in de email met orderdetails.

Bij betaling via PayPal, creditcard en iDeal zijn wij genoodzaakt (een deel) van de kosten van dit betaalmiddel als betalingskosten door te berekenen. Automatische incasso, overboeking en op rekening bestellen zijn kosteloos.

Alle betaalmiddelen zijn veilig. Ze worden afgehandeld via SSL (HTTPS) beveiligde pagina's. Alle (rekening)nummers die u invoert, worden dus veilig verwerkt.

De status van uw bestelling

Via de menuoptie Mijn account kunt u de online de status van uw bestellingen opvragen.

Helpdesk

Mocht u vragen en of opmerkingen over onze website, de producten, uw bestelling of onze dienstverlening hebben, dan horen we dat graag via ons contactformulier. Berichten via dit contactformulier beantwoorden wij binnen 1 werkdag.

Verkoopvoorwaarden en privacy

Ten aanzien van onze verkoop hebben wij een aantal voorwaarden opgesteld om u als klant duidelijkheid te verschaffen over de verwachtingen die u bij een bestelling via ons mag hebben. De verkoopvoorwaarden kunt u hier na lezen. Met uw klantgegevens gaan wij ook vertrouwelijk om. Meer informatie over privacy vindt u hier.

 

 


Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, hoe kan dit?
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Kan ik ook meerdere bestellingen tegelijk plaatsen?
Kunnen de producten samen verzonden worden?
De link om mijn bestelling te bevestigen doet het niet, hoe kan dit?
Is mijn bestelling bevestigd?
Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Er staat een fout in het boek wat ik heb ontvangen. Wat nu?
Wat is de levertijd van het product dat ik wil bestellen?

 

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, hoe kan dit?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Vandaag is het de doorgegeven datum en u heeft nog geen bestelling ontvangen.

De datum die u van ons heeft ontvangen is de verzenddatum, dat is de datum waarop de bestelling verzonden wordt met PostNL of GLS. In de regel worden de bestellingen de volgende dag bezorgt. Dit betekent volgens PostNL dat 97% de volgende dag bezorgd wordt. Vanaf moment van verzending ligt uw bestelling in handen van PostNL. Wij hebben vanaf dat moment geen invloed qua bezorgdatum. Pockets en kinderboeken passen door de brievenbus en hebben daarom geen track-and-trace code. De overige bestellingen worden volgens de aangegeven levertijd verzonden.

* België: Bestellingen naar België worden in het algemeen 2-3 werkdagen na verzending geleverd.

De verzenddatum is al een aantal dagen geleden en u heeft nog steeds de bestelling niet ontvangen.

Bij heel grote uitzondering komt het voor dat een pakje ernstig verlaat bezorgd wordt door PostNL of zoek raakt. Neemt u contact met ons op via het contactformulier, dan kunnen wij uw adres controleren en u een passende oplossing bieden.

Indien de bestelling aan ons geretourneerd wordt door PostNL, nemen wij altijd contact met u op.

Terug naar boven

 

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?

Deze e-mail wordt automatisch binnen een paar minuten na uw bevestiging verzonden. Als u dit bericht niet ontvangt is hij wellicht niet door uw spamfilter of firewall gekomen. Stuur een bericht naar de helpdesk via ons contactformulier.

Terug naar boven

 

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Uw e-mailadres is tevens uw inlog naam voor de website. U kunt wel uw oude account verwijderen en een nieuw account aanmaken met het juiste e-mailadres.

Terug naar boven

 

Kan ik ook meerdere bestellingen tegelijk plaatsen?

Dit is mogelijk. Bestellingen worden in een winkelwagen geplaatst. U kunt meerdere bestellingen in uw winkelwagen plaatsen. Let op: u kunt ze alleen naar 1 adres verzenden. Als u ze naar aparte adressen wilt verzenden dient u de bestelling in een nieuwe winkelwagen te plaatsen.

Terug naar boven

 

Kunnen de producten samen verzonden worden?

Kinderboeken worden apart verzonden. Dit i.v.m. gewicht en brievenbuspost in plaats van pakketpost. De bezorgkosten worden automatisch aangepast in uw winkelwagen. Let op: Onze producten worden vanuit verschillende afdelingen verzonden. Dit wordt doorberekend in de verzendkosten.

Terug naar boven

 

 

De link om mijn bestelling te bevestigen doet het niet, hoe kan dit?

De link in de ontvangen e-mail is erg gevoelig, bij twee keer aanklikken lijkt het of de link niet werkt. Op dat moment heeft u waarschijnlijk uw bestelling al bevestigd. In 'mijn account' kunt u de status van uw bestelling volgen. Als de status 'onbevestigd' is is uw bestelling niet bevestigd. Als hij 'in behandeling' staat is hij bevestigd.

Terug naar boven

Is mijn bestelling bevestigd?

In 'mijn account' kunt u de status van uw bestelling volgen. Als de status 'onbevestigd' is is uw bestelling niet bevestigd. Als hij 'in behandeling' staat is hij bevestigd.

Terug naar boven

 

Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?

Als u een bestelling wilt wijzigen vernemen wij dat het liefst z.s.m. U kunt dit kenbaar maken door een bericht te sturen naar onze helpdesk via ons contactformulier. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden. Een aantal pockets en kinderboeken zijn, zolang zij nog niet in productie zijn genomen te wijzigen in 'mijn gegevens'.

Terug naar boven

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Als u een bestelling wilt annuleren vernemen wij dat het liefst z.s.m. U kunt dit kenbaar maken door een bericht te sturen naar onze helpdesk via ons contactformulier. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden.

Terug naar boven

 

Er staat een fout in het boek wat ik heb ontvangen. Wat nu?

Controleer de gegevens van uw bestelling in 'mijn gegevens'. Alle doorgegeven gegevens worden precies zo verwerkt in het boek. Hoofdletters e.d. worden niet aangepast. Toch een fout in het boek? Wij maken een nieuw boek voor u. Stuur een bericht naar onze helpdesk via ons contactformulier.

Terug naar boven

 

Kan mijn bestelling ook eerder geleverd worden?

Helaas is het niet mogelijk uw bestelling eerder uit te leveren. De levertijd die aangegeven is op de website in de minimale tijd die wij nodig hebben om uw bestelling te produceren en te verzenden.

Terug naar boven

 

Wat is de levertijd van het product dat ik wil bestellen?

De levertijd van de producten staat vermeld op de productpagina. De levertijd staat linksboven, in het blauwe vlak. De levertijd wordt dagelijks bijgewerkt en is dus altijd actueel.

Terug naar boven

 

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze helpdesk! Via ons contactformulier.