Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, hoe kan dit?
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Kan ik ook meerdere bestellingen tegelijk plaatsen?
Kunnen de producten samen verzonden worden?
De link om mijn bestelling te bevestigen doet het niet, hoe kan dit?
Is mijn bestelling bevestigd?
Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?
Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Er staat een fout in het boek wat ik heb ontvangen. Wat nu?
Wat is de levertijd van het product dat ik wil bestellen?

 

Mijn bestelling is nog niet bezorgd, hoe kan dit?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Vandaag is het de doorgegeven datum en u heeft nog geen bestelling ontvangen.

De datum die u van ons heeft ontvangen is de verzenddatum, dat is de datum waarop de bestelling verzonden wordt met PostNL of GLS. In de regel worden de bestellingen de volgende dag bezorgt. Dit betekent volgens PostNL dat 97% de volgende dag bezorgd wordt. Vanaf moment van verzending ligt uw bestelling in handen van PostNL. Wij hebben vanaf dat moment geen invloed qua bezorgdatum. Pockets en kinderboeken passen door de brievenbus en hebben daarom geen track-and-trace code. De overige bestellingen worden volgens de aangegeven levertijd verzonden.

* Belgiƫ: Bestellingen naar Belgiƫ worden in het algemeen 2-3 werkdagen na verzending geleverd.

De verzenddatum is al een aantal dagen geleden en u heeft nog steeds de bestelling niet ontvangen.

Bij heel grote uitzondering komt het voor dat een pakje ernstig verlaat bezorgd wordt door PostNL of zoek raakt. Neemt u contact met ons op via het contactformulier, dan kunnen wij uw adres controleren en u een passende oplossing bieden.

Indien de bestelling aan ons geretourneerd wordt door PostNL, nemen wij altijd contact met u op.

Terug naar boven

 

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?

Deze e-mail wordt automatisch binnen een paar minuten na uw bevestiging verzonden. Als u dit bericht niet ontvangt is hij wellicht niet door uw spamfilter of firewall gekomen. Stuur een bericht naar de helpdesk via ons contactformulier.

Terug naar boven

 

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Uw e-mailadres is tevens uw inlog naam voor de website. U kunt wel uw oude account verwijderen en een nieuw account aanmaken met het juiste e-mailadres.

Terug naar boven

 

Kan ik ook meerdere bestellingen tegelijk plaatsen?

Dit is mogelijk. Bestellingen worden in een winkelwagen geplaatst. U kunt meerdere bestellingen in uw winkelwagen plaatsen. Let op: u kunt ze alleen naar 1 adres verzenden. Als u ze naar aparte adressen wilt verzenden dient u de bestelling in een nieuwe winkelwagen te plaatsen.

Terug naar boven

 

Kunnen de producten samen verzonden worden?

Kinderboeken worden apart verzonden. Dit i.v.m. gewicht en brievenbuspost in plaats van pakketpost. De bezorgkosten worden automatisch aangepast in uw winkelwagen. Let op: Onze producten worden vanuit verschillende afdelingen verzonden. Dit wordt doorberekend in de verzendkosten.

Terug naar boven

 

 

De link om mijn bestelling te bevestigen doet het niet, hoe kan dit?

De link in de ontvangen e-mail is erg gevoelig, bij twee keer aanklikken lijkt het of de link niet werkt. Op dat moment heeft u waarschijnlijk uw bestelling al bevestigd. In 'mijn account' kunt u de status van uw bestelling volgen. Als de status 'onbevestigd' is is uw bestelling niet bevestigd. Als hij 'in behandeling' staat is hij bevestigd.

Terug naar boven

Is mijn bestelling bevestigd?

In 'mijn account' kunt u de status van uw bestelling volgen. Als de status 'onbevestigd' is is uw bestelling niet bevestigd. Als hij 'in behandeling' staat is hij bevestigd.

Terug naar boven

 

Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?

Als u een bestelling wilt wijzigen vernemen wij dat het liefst z.s.m. U kunt dit kenbaar maken door een bericht te sturen naar onze helpdesk via ons contactformulier. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden. Een aantal pockets en kinderboeken zijn, zolang zij nog niet in productie zijn genomen te wijzigen in 'mijn gegevens'.

Terug naar boven

 

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Als u een bestelling wilt annuleren vernemen wij dat het liefst z.s.m. U kunt dit kenbaar maken door een bericht te sturen naar onze helpdesk via ons contactformulier. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden.

Terug naar boven

 

Er staat een fout in het boek wat ik heb ontvangen. Wat nu?

Controleer de gegevens van uw bestelling in 'mijn gegevens'. Alle doorgegeven gegevens worden precies zo verwerkt in het boek. Hoofdletters e.d. worden niet aangepast. Toch een fout in het boek? Wij maken een nieuw boek voor u. Stuur een bericht naar onze helpdesk via ons contactformulier.

Terug naar boven

 

Kan mijn bestelling ook eerder geleverd worden?

Helaas is het niet mogelijk uw bestelling eerder uit te leveren. De levertijd die aangegeven is op de website in de minimale tijd die wij nodig hebben om uw bestelling te produceren en te verzenden.

Terug naar boven

 

Wat is de levertijd van het product dat ik wil bestellen?

De levertijd van de producten staat vermeld op de productpagina. De levertijd staat linksboven, in het blauwe vlak. De levertijd wordt dagelijks bijgewerkt en is dus altijd actueel.

Terug naar boven

 

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze helpdesk! Via ons contactformulier.